FK Partizan 20:00

PARTIZAN PREDSTAVLJA JEDINSTVENU KAMPANJU KROZ OBJEKTIV ČUVENOG FOTOGRAFA

Slika Autora
27.10.2025 - 20:00
Izvor: FK Partizan
PARTIZAN PREDSTAVLJA JEDINSTVENU KAMPANJU KROZ OBJEKTIV ČUVENOG FOTOGRAFA
Srdjan Stevanovic/Starsport.rs

Fotografije su nastale na autentičnim lokacijama širom Beograda!

U saradnji sa renomiranim britanskim fotografom Samom Gregom, poznatim po radu sa nekim od najznačajnijih evropskih klubova i svetskih modnih brendova, FK Partizan i Kappa predstavljaju novu vizuelnu kampanju koja kroz autentičan umetnički izraz osvetljava duboko ukorenjeni identitet kluba i njegovu neraskidivu vezu sa gradom.  

Fotografije su nastale na autentičnim lokacijama širom Beograda – u dvorištima, na ulicama i krovovima, među običnim ljudima i navijačima crno-belih i na najbolji način prikazuju ono što FK Partizan predstavlja: nasleđe, emociju i pripadnost koja se prenosi kroz generacije.

FK Partizan
 


- Beograd i Partizan su neraskidivo povezani – duh grada odražava se kroz crno-belu strast prema klubu - izjavila je Milka Forcan, potpredsednica FK Partizan i dodala:
 
- Saradnja sa vrhunskim fotografom donosi posebnu umetničku dimenziju, hvatajući emociju i osećaj pripadnosti koji spajaju navijače i grad. Ovo nije priča samo o fudbalu, već o specifičnoj i prepoznatljivoj subkulturi, o ljudima koji su odrasli uz klub i o onima koji će tek stvarati njegovu budućnost.
 
Fotograf Sam Greg, poznat po svom dokumentarnom i humanističkom izrazu, spojio je sportske motive i specifičan umetnički senzibilitet u seriji portreta koji prikazuju Beograd kao grad kontrasta, energije i ponosa – grad u kojem navijači žive duh Partizana u svojoj svakodnevnici.
 
- Beograd ima sirovu i iskrenu vizuelnu energiju. Želeo sam da dočaram tu emociju prema Partizanu kroz svakodnevnicu – kroz ljude i grad u kojem klub živi - rekao je Sam Greg.
 
Saradnja sa Kappa na ovoj inicijativi dodatno naglašava važnost autentičnosti i očuvanja identiteta.
 
- Ponosni smo na saradnju sa velikim klubom poput Partizana - istakao je Alessandro Boglione, CEO BasicNet Group (u čijem je vlasništvu Kappa brend) i nastavio:
 
- Veoma dobro razumemo šta Partizan znači svojim navijačima, kao i duboku povezanost koju imaju sa našim brendom. Naš pristup fudbalu i sportu uvek je bio drugačiji jer želimo da ispričamo autentične priče koje odražavaju identitet klubova sa kojima sarađujemo.
BONUS VIDEO

Zabranjeno je kopiranje, reprodukovanje, preuzimanje, prenošenje, objavljivanje i distribuiranje bilo kog dela ili celog teksta, fotografija i videa bez prethodnog izričitog pismenog odobrenja redakcije Sportissimo.rs

Imate mišljenje?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavi komentar