PARTIZANOVO DETE NEĆE DA IGRA ZA SRBIJU: "Kakvo je to pitanje? Nikada ne bih..."
Izabrao reprezentaciju Slovenije!
Fotografije su nastale na autentičnim lokacijama širom Beograda!
U saradnji sa renomiranim britanskim fotografom Samom Gregom, poznatim po radu sa nekim od najznačajnijih evropskih klubova i svetskih modnih brendova, FK Partizan i Kappa predstavljaju novu vizuelnu kampanju koja kroz autentičan umetnički izraz osvetljava duboko ukorenjeni identitet kluba i njegovu neraskidivu vezu sa gradom.
Fotografije su nastale na autentičnim lokacijama širom Beograda – u dvorištima, na ulicama i krovovima, među običnim ljudima i navijačima crno-belih i na najbolji način prikazuju ono što FK Partizan predstavlja: nasleđe, emociju i pripadnost koja se prenosi kroz generacije.
Izabrao reprezentaciju Slovenije! Zabranjeno je kopiranje, reprodukovanje, preuzimanje, prenošenje, objavljivanje i distribuiranje
bilo kog dela ili celog teksta, fotografija i videa bez prethodnog izričitog pismenog odobrenja
redakcije Sportissimo.rs Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na:
- Saradnja sa vrhunskim fotografom donosi posebnu umetničku dimenziju, hvatajući emociju i osećaj pripadnosti koji spajaju navijače i grad. Ovo nije priča samo o fudbalu, već o specifičnoj i prepoznatljivoj subkulturi, o ljudima koji su odrasli uz klub i o onima koji će tek stvarati njegovu budućnost.
Fotograf Sam Greg, poznat po svom dokumentarnom i humanističkom izrazu, spojio je sportske motive i specifičan umetnički senzibilitet u seriji portreta koji prikazuju Beograd kao grad kontrasta, energije i ponosa – grad u kojem navijači žive duh Partizana u svojoj svakodnevnici.
- Beograd ima sirovu i iskrenu vizuelnu energiju. Želeo sam da dočaram tu emociju prema Partizanu kroz svakodnevnicu – kroz ljude i grad u kojem klub živi - rekao je Sam Greg.
Saradnja sa Kappa na ovoj inicijativi dodatno naglašava važnost autentičnosti i očuvanja identiteta.
- Ponosni smo na saradnju sa velikim klubom poput Partizana - istakao je Alessandro Boglione, CEO BasicNet Group (u čijem je vlasništvu Kappa brend) i nastavio:
- Veoma dobro razumemo šta Partizan znači svojim navijačima, kao i duboku povezanost koju imaju sa našim brendom. Naš pristup fudbalu i sportu uvek je bio drugačiji jer želimo da ispričamo autentične priče koje odražavaju identitet klubova sa kojima sarađujemo.
BONUS VIDEO
PARTIZANOVO DETE NEĆE DA IGRA ZA SRBIJU: "Kakvo je to pitanje? Nikada ne bih..."
"Oni su nam rival za titulu..."
Gledali smo sadržajnu utakmicu...
"Uspeli smo da ih nateramo da postave pet igrača pozadi, što je neka satisfakcija..."
Pojavio se snimak!
Džud Belingem je postigao drugi gol za Real Madrid u El Klasiku protiv Barselone.
Vinisijus je jedan od petorice igrača koji su dobili žute kartone!
Ataman brani svoje metode!
Partizan stiže u Šabac!
Imate mišljenje?
Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.
Ostavi komentar