"DŽAJIĆ I MITROVIĆ SU MAGNET ZA SVAKI BREND!": Džordž Altirs JASNO poručio!


Džordž Altirs, osnivač i CEO kompanije koja oblači reprezentativce Srbije u fudbalu!
Fudbalska reprezentacija Srbije u petak, 6. septembra, u Rigi protiv Letonije po prvi put će izaći na teren u potpuno novim, belim dresovima. Prepoznatljivi crveni grb sa četiri ocila, plave kragne i moderni detalji krasiće opremu koja je nedavno predstavljena javnosti.
Biće to i prva utakmica na kojoj će se na dresovima pojaviti logo kompanije Capelli Sport iz Njujorka, sa kojom je Fudbalski savez Srbije nedavno započeo dugoročno partnerstvo. U sklopu saradnje uvedene su i značajne novine – pre svega plava garnitura, koja će ubuduće biti primarna boja našeg nacionalnog tima. U tim dresovima “orlovi” će se predstaviti domaćoj publici već 9. septembra u Beogradu protiv Engleske, za čiji se meč već odavno traži karta više.
O značaju saradnje, dresovima i viziji zajedničkog puta govorio je osnivač i izvršni direktor Capelli Sporta, Džordž Altirs.
„Zašto Srbija?“
– “Nismo se dvoumili kada smo birali partnera iz Evrope, jer Srbija ima jedno od najbogatijih fudbalskih nasleđa i decenijama proizvodi vrhunske talente. Starije generacije uživale su u majstorijama Dragana Džajića, a danas mi je čast da sa njim sarađujem kao predsednikom FSS. Sa druge strane, mlađima je idol Aleksandar Mitrović, igrač koji sa lakoćom postiže het-trik u odlučujućim utakmicama. Savez deli naše vrednosti – strast prema sportu, performanse i razvoj igrača, a ulaže i u muški i u ženski fudbal. Zato je ovo bio prirodan izbor za nas,” istakao je Altirs.
Prednosti saradnje
– “Ovo partnerstvo jača naše prisustvo u Evropi i naglašava rastući globalni uticaj brenda Capelli Sport. UEFA i FIFA takmičenja ogromna su prilika, ali nama je najvažnije stvaranje autentičnih i trajnih veza sa fudbalskim zajednicama. Srbija je za nas most – od Beograda do Čikaga, Njujorka, Toronta… Želimo da navijači osećaju da su deo iste porodice, da fudbal bude nešto što prevazilazi granice i povezuje ljude na najlepši način.”
Šta dobijaju reprezentacije Srbije?
– “Obezbeđujemo kompletnu opremu za svih 13 selekcija – od muških i ženskih A timova, preko omladinskih i futsala, do beach soccera. Sve je prilagođeno elitnim sportistima i modernim zahtevima igre. Ali nije reč samo o opremi. Zajedno sa Savezom radićemo i na omladinskim i bazičnim projektima, jer želimo da pomognemo razvoju budućih generacija srpskih fudbalera. Dakle, podržavamo ceo sistem, a ne samo seniorske selekcije.”
Razlika u odnosu na velike brendove
– “Mi smo agilni, inovativni i posvećeni svakom partneru. Veliki brendovi ovakve saradnje vide kao čistu transakciju, a mi ih gradimo kao partnerstvo. Slušamo, prilagođavamo se i nudimo rešenja koja odgovaraju potrebama Saveza i igrača. Već radimo na idejama za narednu godinu – trudimo se da svaka garnitura bude po meri fudbalera, ali i navijača. Znamo da to nikada nije lako, jer bi svako nešto menjao, ali verujemo u zajednički rad i saradnju sa FSS u svakoj fazi dizajna.”
Poruka navijačima Srbije
– “Ponosni smo što hodamo rame uz rame sa Fudbalskim savezom Srbije i njegovim navijačima. Naše obećanje je da ćemo doneti performanse, inovacije i strast – kako na terenu, tako i van njega. Radujemo se svemu što ćemo zajedno da postignemo,” zaključio je Altirs.
BONUS VIDEO
Zabranjeno je kopiranje, reprodukovanje, preuzimanje, prenošenje, objavljivanje i distribuiranje bilo kog dela ili celog teksta, fotografija i videa bez prethodnog izričitog pismenog odobrenja redakcije Sportissimo.rs
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na:
Imate mišljenje?
Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.
Ostavi komentar