AKTUELNO 14:12

EVO KAKO ĆE SE BEOGRADSKA ARENA UBUDUĆE ZVATI: Potpisano partnerstvo između Coca-Cola i naše najveće dvorane (VIDEO)

Slika Autora
Autor: Promo
18.12.2025 - 14:12
EVO KAKO ĆE SE BEOGRADSKA ARENA UBUDUĆE ZVATI: Potpisano partnerstvo između Coca-Cola i naše najveće dvorane (VIDEO)
promo/coca-cola

Naša najveća hala biće podignuta na svetski nivo, a posetioci će moći da uživaju u svim čulima.

Beogradska arenakompanija Coca-Cola HBC Srbija potpisali su danas ugovora o partnerstvu. Ovim ugovorom Coca-Cola sistem postaje zlatni partner Beogradske arene, najveće dvorane u Srbiji i jednog od najznačajnijih regionalnih centara za održavanje zabavnih i sportskih manifestacija.  Prisutnima su se obratili Saša Marković, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora, te Stefan Babić, generalni direktor Beogradske arene.

- Ovo je veliki trenutak. Beogradska arena je sinonim Beograda i deo brend identiteta Beograda. Mesto koje je na mapi Evrope i sveta što se tiče vrhunskog sporta, strasti i pasije. Želja nam je da pomognemo da svi dođagaji u Areni budu ulepšani. Ono što se dešava na parketu je vrhunsko, ali želimo da tako bude i van terena. Ponudićemo ceo naš portfolio, ali isto tako želimo i da unapredimo doživljaj. Da prostor i oprema budu u skladu sa onim što Arena jeste. Ovo je početak dugogodišnjeg partnersta - rekao je Saša Marković odmah po potpisivanju ugovora.

Direktor Arene je otkrio šta ovo znači za našu najveću halu.

- Velika mi je čast što potpisujem ovaj ugovor. On se ne odnosi na naslovnog sponzora, već na ekskluzivnu distribuciju i prodaju proizvoda iz Coca-Cola grupacije. Ideja nam je bila da Arenu vratimo na željeni nivo i Coca-Cola je idealni partner za to. Zajedno ćemo se potruditi da svi koji dođu u Arenu uživaju u svim čulima. Cilj nam je da pored sportskih događaja vratimo i koncerte. Beogradska arena je na meti tursta i nadamo se dobroj saradnji - kazao je Babić.

TANJUG/ BEOINFO/ bg
Beogradska arena

Oni su posle u razgovoru sa medijima pojasnili neke od detalja ugovora i govorili o značaju saradnje.

- Ugovor je potpisan na četiri godine, ali finansijsku stranu nećemo iznositi. Ugovor je vezan za distribuciju i prodaju pića u samoj Areni. Coca-Cola će otvoriti dosta aktivacija na nivoima 200 i 400 gde će biti vidljive razne stvari. Saradnja će sigurno uticati na program Arene jer je Coca-Cola jedna od najvećih kompanija i prati velike zvezde - rekao je direktor Arene.

Prema Markovićevim rečima, uz saradnju sa Coca-Cola, Beogradska arena će postati poput svetskih hala.

- Cilj je unapređenje ponude koju Arena ima, ali za nas je vidljivost brenda važna. Ja imam sezonske karte, provodim ovde svako veče kada su veliki događaji. Kao deo lokalne zajednice znači nam da učestvujemo u unapređenju ponude. Ovo nam donosi vidljivost, kontakt sa potrošačima u momentu kada nam to odgovara i velika je strast prema sportu. Imaćete priliku da vidite kako se unapređuju mesta prodaje kakve ste imali da vidite u nekim svetskim halama, u NBA. Da na taj način pospešimo prodaju ali sam brend nam je najvažniji.  To nam je u fokusu, ali Beogradska arena ne menja ime - podvukao je Saša Marković.

BONUS VIDEO

Zabranjeno je kopiranje, reprodukovanje, preuzimanje, prenošenje, objavljivanje i distribuiranje bilo kog dela ili celog teksta, fotografija i videa bez prethodnog izričitog pismenog odobrenja redakcije Sportissimo.rs

Imate mišljenje?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavi komentar