ONA JE BOMBA: Dušan Tadić ne dolazi sam - zbog njegove supruge "gore" društvene mreže! (FOTO)
Uskoro će ih i navijači videti na najvećem srpskom stadionu.
Ostaje na snazi i naredne godine u Monte Karlu.
Formula 1 je zvanično potvrdila da će kontroverzna pravila o obaveznim dva pit stopa ostati na snazi za Veliku nagradu Monaka 2026. godine.
Uvedena 2025. godine, ova pravila su bila zamišljena da poboljšaju nepredvidivost u Monte Karlu, stazi koja je poznata po teškoćama prilikom preticanja. Međutim, brzo su naišla na kritike jer su timovi kao što su Rejsing Buls, Vilijams i Mercedes navodno koristili pravilo kako bi sekundarni vozači veštački usporavali konkurenciju, stvarajući "čist vazduh" za glavne vozače da obave pit stop bez ometanja.
Karlos Sains iz Vilijamsa izrazio je nezadovoljstvo zbog učešća u takvim taktičkim manevrima, pozivajući Formulu 1 da preispita nastavak ovog pravila:
- Definitivno mi nije bilo prijatno. Sport treba da razmisli o ovome - istakao je Sains.
Naglasio je zabrinjavajući trend timova koji bi mogli češće usvajati ove taktike u budućnosti. Sainzove komentare naglašavaju potrebu za temeljnom evaluacijom trkačkih pravila kako bi se očuvala integritet sporta.
Uprkos kritikama, FIA je odlučila da ponovo uspostavi pravilo nakon elektronskog glasanja Svetskog motorsport saveta, što je možda iznenadilo neke posmatrače. Novo pravilo, detaljno opisano u članu 6.3.6, nalaže da "svaki vozač mora koristiti najmanje tri seta guma bilo koje specifikacije tokom trke." Ovo praktično potvrđuje da će vozači morati da obave dva pit stopa tokom Velike nagrade Monaka, postavljajući pitanja o tome kako će timovi i zvaničnici F1 rešiti taktike koje su obeležile prethodne trke.
Vozač Mercedesa Džordž Rasel osvrnuo se na efikasnost takvih strategija, ističući koliko je lako sporijim kolima zadržati poziciju u Monaku:
- Vožnja četiri sekunde sporije po krugu je ovde veoma lako - primetio je Rasel, ukazujući na stratešku dubinu koja je uključena u trku.
Spomenuo je da bi vozač trebao značajnu vremensku prednost da bi uspeo da pokuša preticanje, sugerišući da čak i niže klase kola kao što su F2 mogu efikasno da se odupru vozačima F1 pod određenim uslovima.
Kako se približava 2026. VN Monaka, evidentno je da će potencijal za timske taktike i "igre" i dalje biti deo razgovora. FIA i F1 moraju marljivo raditi na uspostavljanju jasnih smernica kako bi sprečili ponavljanje ovakvih kontroverznih strategija, obezbeđujući da suština takmičarskog trkanja ostane očuvana i za vozače i za fanove.
Uskoro će ih i navijači videti na najvećem srpskom stadionu.
Još uvek nije sve izgubljeno, ali...
Neko odmara dok drugi prikupljaju ATP poene.
Optimizam provejava, ali strateg crno-belih ipak ne želi da podlrgne euforiji.
Zabranjeno je kopiranje, reprodukovanje, preuzimanje, prenošenje, objavljivanje i distribuiranje bilo kog dela ili celog teksta, fotografija i videa bez prethodnog izričitog pismenog odobrenja redakcije Sportissimo.rs
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na:
Nije delovalo ni malo bezazleno.
sa nestrpljenjem se očekuje trka za Veliku nagradu Austrije.
Publika je u neverici gledala šta rede vozači Meklarena.
Dupli trijumf Meklarena.
Tužne scene na beogradskom aerodromu.
Angelina Topić pobedila u štafeti 4x100m.
Italija izbacila Srbiju, pa ostala bez finala Evrobasketa.
Direktor bivšeg kluba o Mahmudu Badžou.
Imate mišljenje?
Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.
Ostavi komentar